Wizyta w Czarcim Młynie Świeradów- Zdrój 24.05.2017 r.

Uczniowie klasy 2a i 2b poznawali tajemnice Czarciego Młyna w Świeradowie – Zdroju. Zwiedzając kolejne pomieszczenia młyna, przebyliśmy podróż „od ziarenka do bochenka”. W pięknej sali biesiadnej, na zakończenie tej pouczającej podróży, degustowaliśmy wspaniały chleb. A oto przepis Młynarki Kingi: 700g mąki pszennej 200g mąki żytniej 100g mąki razowej 50g drożdży 2 łyżeczki cukru i soli Dodatki: dynia, słonecznik, otręby […]

» Read more

Z wizytą w Miejskim Przedszkolu nr 11 w Sobieszowie

8 czerwca 2017r uczniowie z naszej szkoły pod opieką Doroty Skowron, Marty Pochłód i Agaty Kawy gościnnie występowali na Festynie Rodzinnym w Miejskim Przedszkolu nr 11 w Sobieszowie. Nasza młodzież tańczyła zumbę, pokazała układ gimnastyczny, zaśpiewała piosenki w języku angielskim oraz malowała buźki przedszkolakom.  Wszystkim atrakcje bardzo się podobały !!! foto 1 foto 2 foto 3 foto 4 foto 5

Wycieczka do Skalnego Miasta i Pragi

W dniach 1-2 czerwca 2017r. II klasy naszego gimnazjum udały się na wycieczkę do Skalnego Miasta i Pragi.  W Skalnym Mieście zobaczyliśmy m.in.: tajemniczy wodospad, labirynt skalny, liczne wieże skalne i szczeliny w piaskowcu, a także pływaliśmy łódką po jeziorku.  W Pradze podziwialiśmy Hradczany (Katedra św. Vita, Zamek Praski, Pałac Prezydencki), spacerowaliśmy po Moście Karola i Wyspie Kampa, a na […]

» Read more

Magic Show – Pokaz Magii i Iluzji

17 maja 2017 roku w naszej szkole pojawił się tajemniczy iluzjonista… Uczniowie i nauczyciele, którzy uczestniczyli w przygotowanym przez niego pokazie, oderwali się na małą chwilę od szkolnej rzeczywistości i przenieśli do fascynującego świata magii. Pokaz obfitował w zdumiewające, pełne humoru triki, przy których asystowały dzieci i młodzież. Wszystkich zaskoczył również niezwykły taniec Człowieka Sprężyny oraz występ sympatycznego clowna. Magic […]