Wycieczka do Niemiec

Dnia 21.04.2017r. wybraliśmy się na ciekawą wycieczkę do Görlitz. Z miejsca wyruszyliśmy o godzinie 8 żółtym autokarem wraz z przewodnikiem. Po drodze, w Lubaniu mijaliśmy wzgórza powstałe z wygasłych wulkanów.

Dojechaliśmy do Zgorzelca i rozpoczęła się pierwsza część wycieczki, w której zwiedziliśmy to wspaniałe miasto. Pierwszym punktem był gotycki Kościół pod wezwaniem Św. Piotra i Pawła. Następnie wybraliśmy się na spacer po mieście, przeszliśmy obok Fontanny Neptuna, która umiejscowiona była na dolnym rynku. Dalej przewodnik poprowadził nas na górny rynek. Obok drogi, którą spacerowaliśmy podjechał nasz autokar, skąd zawiózł nas do zoo. Mimo, że temperatura nie sprzyjała spacerom po dworze, wiele osób również odwiedziło ogród zoologiczny. Wszyscy świetnie się bawili oglądając, głaszcząc i karmiąc zwierzęta przez ponad godzinę.

Następnym punktem wycieczki było planetarium. Przed samym wejściem przywitał nas prowadzący, który zaprowadził nas do wielkiego pomieszczenia z sufitem w formie kopuły. Pokazywał i opowiadał o gwiazdozbiorach,znakach zodiaku i planetach. Po skończonej prezentacji chętni zadawali pytania, które tłumaczył przewodnik.

W drodze powrotnej wstąpiliśmy do McDonalds’a, a później szczęśliwie wróciliśmy do domu. Wszyscy byli zadowoleni z wycieczki, jak i z samej jazdy.